Microsoft Hesabı Aç | Microsoft Kaydol | Microsoft Kur | E-Posta Al

Microsoft hesabı açmak aslında hotmail (msn) hesabı açmaktır. Bu sayede e-posta (e-mail) sahibi olabilir ve internet’te ücretsiz olarak istediğiniz kadar gezebilirsiniz. İşte tam olarak internet’te ücretsiz (bedava) olarak gezebilmeniz için microsoft e-posta hesabına ihtiyaç duyabilirsiniz. Çünkü bazı internet sayfalarında gezebilmek için kayıt olmanız gerekiyor. Bu kayıt formunda e-posta hesabınızı girmeniz de gerekmekte. Aksi takdir de kayıt olamaz ve her sayfada dolaşamazsınız. Microsoft’a kayıt olmak için sadece 1 kayıt formu doldurmanız yeterli olacaktır. Bu kayıt formunu dolduramayan arkadaşlar için bizler bu eğitici makaleyi hazırladık. Kayıt formunun adresini ve kayıt formu hakkında bilgiler vereceğiz. Bu sayede microsoft’a üye olmuş olacak yani ücretsiz hesap almış olacaksınız.

Microsoft Hesabı Nasıl Açılır? Microsoft’a Nasıl Kayıt Olunur?

Öncelikle bu yazıya tıklayarak microsoft kayıt sayfasına gidin.

Önünüze aşağıdaki gibi bir sayfa çıkacaktır. Bu sayfada sizden istenilen kendi kişisel bilgilerinizi girin.

Microsoft Hesabı Aç | Microsoft Kaydol | Microsoft Kur | E-Posta Al

Bu kişisel bilgiler; ad soyad, oluşturmak istediğiniz e-posta adresi,parola (şifre), parolayı tekrar girmeniz, telefon numaranız, ülkeniz, doğum tarihiniz gibi bilgiler istenilmekte. Bu bilgileri sorunsuz girdikten sonra ücretsiz microsoft hesabınızı saniyeler içerisinde alabilirsiniz.

Bu bilgileri girerken dikkatli olun; hesabınız çalınabilir. Şifre olarak basit bir şifre kullanırsanız hesabınızın çalınma oranı yüksektir. O yüzden güçlü şifre kullanmanız size her zaman faydalı olacaktır. Gerçek hayatta da şifrelerinizin güçlü olması sizin için çok iyi bir durum olur. Ama dikkat edin güçlü şifre diye unutacağınız bir şifre yapmayın. Yani şifrenizi unutmayın. E-posta şifrenizi unutsanız veya çalınırsa bile telefon numaranız sayesinde kolay bir şekilde hesabınızı geri alabilirsiniz. Bu yüzden telefon numaranızı doğru girmeniz gerekmekte. Böyle bir durum olursa e-posta gelen kutusu yani e-posta giriş kısmından şifremi unuttum seçeneğine bakabilirsiniz.

49 Yorum

  • melek

    Mart 3, 2018

    hesabımı açtım

  • Buse

    Mart 7, 2018

    Hesabı açtım teşekkürler

  • Anonim

    Mart 8, 2018

    Şifreniz kısa diyor yardım edebilirmisiniz?

  • E Posta

    Mart 8, 2018

    şifreniz en az 8 karakter olmalıdır.

  • gediz

    Nisan 19, 2018

    kaydoldum teşekkürler

  • levent

    Nisan 19, 2018

    Heyy içeriğin . geliştirilebilir, beğendim

  • didem

    Nisan 21, 2018

    ohh bunu da hallettim 🙂 çok teşekkür ederim

  • amine

    Nisan 21, 2018

    Mrb içeriğin baya işime yaradı, beğendim

  • abdullah

    Nisan 21, 2018

    Slm beğendim yazıyı

  • E Posta

    Nisan 21, 2018

    beğenmenize sevindik 🙂

  • amine

    Nisan 24, 2018

    Merhaba paylaşımın gerçek anlamda geliştirilebilir, beğendim

  • hacı

    Nisan 24, 2018

    baksana baya geliştirilebilir, devamını bekliyoruz

  • caner

    Nisan 24, 2018

    hesabı açtım saol admin

  • bahattin

    Nisan 25, 2018

    Merhaba gerçek anlamda dikkatimi çekti, sağolun

  • rozerin

    Nisan 25, 2018

    Mrb gerçek anlamda dikkatimi çekti, sağol

  • mehmet

    Nisan 25, 2018

    baksana içeriğin vallaha süper, tebrikler

  • ediz

    Nisan 25, 2018

    Mrb içeriğiniz . süper, iki gözümsün

  • anıl

    Nisan 25, 2018

    . makaleniz inanki çok işime yaradı, devamını bekliyoruz

  • alican

    Nisan 25, 2018

    Mrb paylaşım , çok güzel, tebrikler

  • aziz

    Nisan 25, 2018

    Slm web siteniz , işime yarar, beğendim

  • ayfer

    Nisan 25, 2018

    Selamlar içerik çok çok güzel, beğendim

  • doruk

    Nisan 25, 2018

    Heyy içeriğin inanki hoşuma gitti, teşekkürler

  • aziz

    Nisan 25, 2018

    Merhaba siteniz inanki süper, sağolun

  • altan

    Nisan 25, 2018

    Merhabalar makalen çok gideri var, beğendim

  • ediz

    Nisan 25, 2018

    Heyy paylaşımın harbiden gideri var, iki gözümsün

  • başak

    Nisan 26, 2018

    Heyy çok güzel, .

  • ecevit

    Nisan 26, 2018

    Heyy makale baya idare eder, .

  • başak

    Nisan 26, 2018

    . makale . sağolun

  • çelebi

    Nisan 26, 2018

    Merhaba web siteniz inanki süper, beğendim

  • dilay

    Nisan 26, 2018

    Heyy içeriğiniz güzel,

  • gökmen

    Nisan 26, 2018

    , makale cidden çok güzel,

  • ali

    Nisan 26, 2018

    , makalen inanki işime yarar, beğendim

  • bilge

    Nisan 26, 2018

    Mrb makaleniz . güzel, sağol

  • çelebi

    Nisan 26, 2018

    Mrb paylaşım her anlamda çok işime yaradı, teşekkür

  • aykut

    Nisan 26, 2018

    , içeriğiniz harbiden iki gözümsün

  • banu

    Nisan 26, 2018

    baksana içeriğiniz harbiden geliştirilebilir, teşekkür

  • Adniye

    Nisan 26, 2018

    Merhaba içerik vallaha işime yarar, devamını bekliyoruz

  • berivan

    Nisan 26, 2018

    aslında içeriğiniz gerçekten dikkatimi çekti, devamını bekliyoruz

  • gaffar

    Nisan 26, 2018

    Merhaba içeriğiniz her anlamda gideri var, teşekkür

  • adem

    Nisan 26, 2018

    . makale cidden süper, tebrikler

  • banu

    Nisan 26, 2018

    evet makale gerçek anlamda sağolun

  • aydın

    Nisan 26, 2018

    Merhabalar içeriğiniz çok çok işime yaradı, beğendim

  • abdullah

    Nisan 26, 2018

    Selam paylaşımınız çok güzel, teşekkürler

  • hacı

    Nisan 26, 2018

    Selamlar makaleniz gerçek anlamda güzel, sağol

  • bedirhan

    Nisan 26, 2018

    Mrb çok işime yaradı, sağolun

  • göker

    Nisan 26, 2018

    Slm web siteniz inanki güzel, beğendim

  • Açelya

    Nisan 26, 2018

    . harbiden işime yaradı, sağol

  • Ahsen

    Nisan 26, 2018

    Merhabalar içeriğin çok hoşuma gitti, .

  • erdal

    Nisan 26, 2018

    . makalen cidden işime yarar, tebrikler

Bir Cevap Yazın